Operator telefoniczny– firma telekomunikacyjna
Dzięki systemowi CRM każda firma może w wygodny sposób tworzyć bazy danych i informacje o swoich klientach. Nowoczesność, intuicyjność i innowacyjność to trzy filary, którymi kierowali się programiści podczas tworzenia systemu. Firma dba o to, aby każdy mógł skorzystać z możliwości systemu i przekonać się, czy spełnia ona wszystkie warunki swoich klientów. Dlatego wszyscy nowi użytkownicy Spikon mogą bezpłatnie przez miesiąc przetestować możliwości Spikon CRM. Dzięki niezbędnym modyfikacjom Spikon stał się operatorem wiadomości SMS, dzięki czemu klienci mają możliwość przesyłania wiadomości tekstowych. Dodatkowo klienci zaoszczędzą pieniądze, ponieważ nie będą zobowiązani do podpisania umowy z operatorem SMS. Firma cały czas doskonali możliwości i umiejętności swoich pracowników, aby tworzyli dla swoich klientów coraz lepsze i innowacyjne oprogramowania. Spikon przeszedł już 5 aktualizacji i cały czas będzie się rozwijał i dostosowywał do oczekiwać każdego klienta. Autorski system CRM powstał po to, aby usprawnić pracę w obsłudze klienta, jak również infolinii. Niezwykle istotne jest budowanie pozytywnych relacji ze swoimi klientami. Dlatego, bardzo istotny jest stały,bezpieczny i bezproblemowy kontakt dzięki wyborowi usługi takiej jak operator telefoniczny. Zadowolony klient poleci usługi innym, co dodatkowo wpływa na budowanie pozytywnego wizerunku i reputacji każdej firmy. Dzięki nowoczesnym i sprawnym rozwiązaniom systemu, windykacja CRM nie stanowi wyzwania dla firm. System ten sprawdzi się w każdej działalności, bez względu na branżę czy jej wielkość. Biuro Obsługi Klienta pomoże rozwiać wszystkie wątpliwości i pytania ze strony każdego przedsiębiorcy. Firma ceni sobie przede wszystkim satysfakcję i zadowolenie swoich klientów. Ich osiągnięcia są sukcesami systemu Spikon.
Spikon – sieć gsm
W raz z rozwojem innowacyjnych technologii wiele firm, aby sprostać coraz większym wymaganiom i oczekiwaniom swoich klientów buduje najnowocześniejsze oprogramowania. Które ułatwiają codzienne funkcjonowanie. System CRM został oddany w ręce przedsiębiorców w 2019 roku. Jest to obecnie najbardziej innowacyjne oprogramowanie call center na rynku polskim. Dla programistów bardzo istotne było to, aby oprogramowanie Spikon było niezwykle intuicyjne i proste w obsłudze. Twórcy chcieli, aby obsługiwani przedsiębiorcy mieli zagwarantowaną obsługę na najwyższym poziomie. Co jest niezwykle istotne to fakt, że oferta może być dopasowana do indywidualnych potrzeb i preferencji każdego przedsiębiorcy. Dzięki intuicyjnej, prostej obsłudze i rozbudowanym możliwościom oprogramowanie może pełnić rolę nie tylko call center CRM, ale również contact center CRM, telemarketing CRM jak również windykacja CRM .