Program do obsługi klienta

Firma Spikon cały czas doskonali możliwości i umiejętności swoich pracowników, aby tworzyli dla swoich klientów coraz lepsze i nowocześniejsze oprogramowania. Spikon przeszedł już 5 aktualizacji i cały czas będzie się rozwijał i dostosowywał do potrzeb każdego klienta. Dzięki systemowi CRM każda firma może w wygodny sposób tworzyć bazy danych i informacje o swoich klientach. Nowoczesność, intuicyjność i innowacyjność to trzy filary, którymi kierowali się programiści podczas pracy nad systemem. Firma dba o to, aby każdy mógł skorzystać z możliwości systemu i przekonać się, czy spełnia ona wszystkie oczekiwania swoich klientów. Dlatego wszyscy nowi użytkownicy Spikon mogą bezpłatnie przez miesiąc przetestować możliwości Spikon CRM. Dzięki ważnym modyfikacjom Spikon stał się operatorem wiadomości SMS, dzięki czemu klienci mają możliwość przesyłania wiadomości tekstowych. Dodatkowo klienci zaoszczędzą środki finansowe, ponieważ nie będą zobowiązani do podpisania umowy z operatorem SMS. Autorski system CRM powstał po to, aby usprawnić pracę w obsłudze klienta, jak również infolinii. Bardzo istotne jest budowanie pozytywnych relacji ze swoimi klientami. Dlatego, niezwykle istotny jest stały, bezpieczny i bezproblemowy kontakt. Zadowolony z obsługi klient poleci usługi innym, co dodatkowo wpływa na tworzenie pozytywnego wizerunku i reputacji każdej firmy. Dzięki nowoczesnym i sprawnym rozwiązaniom systemu, windykacja CRM nie stanowi wyzwania dla firm. Program do obsługi klienta sprawdzi się w każdej firmie, bez względu na branżę czy jej wielkość.

Spikon – firma telekomunikacyjna

Wraz z rozwojem nowych technologii dużo działalności, aby sprostać coraz większym wymaganiom i oczekiwaniom swoich klientów tworzy nowoczesne oprogramowania. Które ułatwiają codzienne życie. System CRM został oddany w ręce firm w 2019 roku. Jest to obecnie najbardziej innowacyjne oprogramowanie call center na rynku krajowym. Dla programistów niezwykle ważne było to, aby oprogramowanie Spikon było niezwykle intuicyjne i proste w obsłudze. Twórcy chcieli, aby obsługiwani przedsiębiorcy mieli zagwarantowaną usługę (aplikacja do kontaktów z kontrahentami) na najwyższym poziomie. Co jest szczególnie istotne to fakt, że oferta może być dopasowana do indywidualnych oczekiwań i preferencji każdego przedsiębiorcy. Dzięki intuicyjnej, prostej obsłudze i rozbudowanym możliwościom oprogramowanie może spełniać rolę nie tylko call center CRM, ale również contact center CRM, telemarketing CRM jak również windykacja CRM. Biuro Obsługi Klienta pomoże rozwiać wszystkie wątpliwości i pytania ze strony każdego przedsiębiorcy. Firma ceni sobie przede wszystkim satysfakcję i zadowolenie swoich klientów. Ich osiągnięcia są sukcesami systemu Spikon.