Firma telekomunikacyjna. Oprogramowanie call center

Spikon jest polskim operatorem, który stawia na wysoką jakość swoich usług. Ciągle inwestuje w rozwój swoich pracowników, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta. Pracownicy Spikon posiadają długoletnie doświadczenie w dziedzinie telekomunikacji. Firma zapewnia całkowicie darmowe przeniesienie numeru i pomaga w załatwieniu wszelkich niezbędnych formalności. Dzięki dużemu zaufaniu, klienci korzystają z usług Spikon przez dłuższy czas. Firma świadczy dla swoich klientów takie usługi jak faks wirtualny, telekonferencja głosowa, SIP Trunk, oprogramowanie call center , nagrywanie połączeń. Dzięki dialerowi automatycznemu możliwe jest nadzorowanie połączeń wychodzących. Firma telekomunikacyjna posiada kompleksową ofertę dla firm, aby wspierać ich funkcjonowanie i rozwój.

Jak funkcjonuje telefonia internetowa?

W obecnych czasach nie można funkcjonować bez internetu w żadnej dziedzinie naszego życia. Prawie każda działalność działa i rozwija swoje możliwości wykorzystując do tego celu internet. Pozwala on na dotarcie do coraz większego grona odbiorców. A dla wielu przedsiębiorców jest on siłą napędową dla firmy. Internet mamy niemal w każdym urządzeniu, dziś nie wyobrażamy sobie również tego, aby telefony komórkowe nie miały połączenia z siecią internetową. Dzięki połączeniu korzyści internetu i telefonu komórkowego powstała telefonia internetowa. Jej działanie polega na wykonaniu połączeń głosowych dzięki protokołowi internetowemu, gdzie wszystkie dane wysyłane są zgodnie z normą IP. Każdy, kto posiada stały dostęp do szerokopasmowego internetu o szybkości łączą minimum 128 kbit/s może korzystać z takiej usługi. Niezbędne jest również odpowiednie oprogramowanie (Spikon). Niebywałą zaletą telefonii internetowej jest to, że możemy odbierać połączenia przebywając w dowolnym miejscu na ziemi. Bez ponoszenia wysokich kosztów, związanych z połączeniami wykonywanymi poza granicami kraju, jak i roamingiem. Aby móc cieszyć się usługą telefonii internetowej, jak najwyższej jakości, należy wybrać sprawdzonego i zaufanego dostawcę. Na rynku jest wiele firm, które oferują tego typu usługi. Jednak nie każda świadczy usługi w sposób profesjonalny i rzetelny. Wybierając odpowiedniego dostawcę należy kierować się przede wszystkim doświadczeniem operatora, jej innowacyjnością i dobrą opinią wśród klientów. Firma może również pochwalić się wysoką jakością usług (aplikacja do obsługi klientów), jak również ich niezawodnością. Dodatkowo firma oferuje profesjonalne wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu problemów. Biuro Obsługi Klienta pomoże rozwiać wszystkie wątpliwości i pytania ze strony każdego klienta. Firma ceni sobie przede wszystkim satysfakcję i zadowolenie swoich klientów. Ich osiągnięcia są sukcesami systemu Spikon. Stawia również na przejrzystość odnośnie zawieranych umów i kosztów. Konkurencyjne ceny i najwyższa jakość usług są dla Spikon najistotniejsze. Dobrze wybrany operator telefoniczny to gwarancja sukcesu każdej działalności. Co jest szczególnie istotne to fakt, że oferta może być dopasowana do indywidualnych wymagań i preferencji każdego przedsiębiorcy.