Wyposażenie do centrów telefonicznych

Firmy posiadające działy obsługi klienta lub centra telefoniczne, gdzie prowadzi się sprzedaż usług i produktów muszą być wyposażone w odpowiedni sprzęt, dzięki któremu praca będzie wydajna i bardziej komfortowa. Najważniejsze jest to, aby telefonia była nowoczesna, warto zwrócić uwagę także na jakość zestawów słuchawkowych.

Dlaczego warto wybrać telefonię internetową?

Telefonia IP działa przez sieć internetową, tak więc nie są potrzebne skomplikowane konfiguracje, montaż czy wymiana okablowania na nowe. Technologię można wdrożyć z dnia na dzień bez ponoszenia wysokich kosztów, co bardzo pozytywnie wpływa na kondycję finansową firmy. Wystarczy mieć podłączenie do Internetu, takie łącze bez wątpienia posiada w dzisiejszych czasach każda firma bez wyjątku. Niekoniecznie będziemy zmuszeni także wymienić cały sprzęt na nowy. W małych i średnich firma wystarczy dokupić specjalny adapter, pod który będzie można podpiąć telefon czy faks. Telefony IP stacjonarne to dobre rozwiązanie także z innego względu – są niesamowicie praktyczne w użytkowaniu. Nowoczesny sprzęt zazwyczaj jest zaopatrzony w wysokiej jakości wyświetlacz, który wyświetla informacje o danych na temat poszczególnych klientów. Za pomocą takiego sprzętu można przeprowadzać telekonferencje rozmawiając jednocześnie, nawet 6 osobami na raz. Jest też opcja prowadzenia wideo rozmów, co jest obecnie bardzo popularne. Wybór telefonu IP ma duże znaczenie, dlatego nie warto decydować się na pierwszy lepszy model,  najlepiej stawiać na renomowanych producentów, dzięki temu możemy mieć pewność, że będzie bezawaryjny i długo nam posłuży.

Odpowiedni zestaw słuchawkowy – podstawa

Oprócz wyboru odpowiedniego systemu telekomunikacyjnego nie można zapominać również o wysokiej jakości słuchawkach. Słuchawki muszą być wykonane z solidnych materiałów, a ich konstrukcja powinna być dopasowana do potrzeb użytkownika, aby nawet wielogodzinna praca nie była uciążliwa. Wybierajmy słuchawki nowoczesne, która są wykonane z wykorzystaniem nowoczesnych technologii typu Sennheiser sc 260 – ten model zaopatrzony w wysokiej jakości mikrofon będzie odpowiedni do pracy z komputerem oraz telefonem stacjonarnym albo smartfonem. To sprzęt idealny do zastosowań profesjonalnych,  gdyż ma doskonałą jakość dźwięku i długą żywotność. Sennheiser sc 260 jest w stanie spełnić wymagania, nawet bardzo wymagających użytkowników. Posiada funkcję Circleflex, opatentowany system konstrukcji mocowania przetworników, dzięki temu słuchawki doskonale przylegają do głowy i są dobrze dopasowane do uszu. Są niezwykle komfortowe w użytkowaniu, mają pałąk nagłowny wzmocniony metalem, zginane ramię wysięgnika mikrofonu. Sennheiser sc 260 można w pełni dostosować do swoich potrzeb, dlatego będą idealnym rozwiązaniem w przypadku pracy w dziale obsługi klienta oraz call center.

Wybór wyposażenia do centrów telefonicznych nie jest takim łatwym zadaniem, jak może się wydawać, bo trzeba dokładnie wiedzieć, czego się chce. Warto poświęcić więcej czasu na dobór sprzętu, dzięki temu można będzie cieszyć się z wyposażenia wysokiej jakości.