pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron dla wymagających

Chcąc zyskać nowych klientów dla swojej firmy bez wątpienia zajrzymy do internetu. To miejsce, gdzie jest już praktycznie każdy mniejszej i większej wielkości biznes. Wyszukiwarka Google daje nieograniczony dostęp nie tylko do osób z naszej lokalizacji, ale i całego świata. Wykorzystaj profesjonalne pozycjonowanie stron – sprawdź na http://mateuszkozlowski.pl i już dziś zwiększ swój organiczny zasięg. Dojdź do lojalnych klientów zainteresowanych Twoją ofertą i zapomnij o sporych wydatkach na reklamę. 

Pozycjonowanie stron jako integralna część nowoczesnego marketingu internetowego

Wykupienie miejsca na reklamę w internecie nie jest skomplikowaną kwestią. Szybko po jego zakupie okazuje się, że dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców nie jest wcale tak proste jak nam się wydawało. Musimy dostosować targetowanie, znaleźć podobne grupy odbiorców, a na koniec manipulować stawkami w taki sposób, aby osiągnąć maksymalny procentowy zwrot z inwestycji w reklamę. To często koszta wykraczające poza budżet małych przedsiębiorców poszukujących tańszej usługi.

Pozycjonowanie stron w Google nie jest niczym rewolucyjnym. Nie pełni też roli wsparcia. Jest to w pełni otwarty kanał, w którym tak samo jak przez tradycyjną reklamę, możemy promować swój biznes. Różnica jest w działaniach. Zamiast ustawiać stawki i walczyć pieniędzmi na aukcji, korzystamy z marketingu treści oraz technicznej optymalizacji SEO.

Marketing internetowy od wielu lat wygląda podobnie. Zmienia się głównie jakość treści oraz podejście – marketerzy mają większe nastawienie na klienta. Strony WWW tworzone przez profesjonalistów są szybkie, nie mają zbędnych funkcji, a przy tym dobrze wyglądają – i co najważniejsze – sprzedają. SEO w tym kontekście ewoluuje pod względem treści – spam przez Google został skutecznie wyeliminowany – w wyszukiwarce króluje treść czytelna i unikalna.

Pamiętaj zanim zaczniesz kampanię pozycjonowania

Pozycjonowanie stron internetowych, niezależnie od naszego stanowiska, wymaga od nas pewnego obeznania. W co inwestować, aby uzyskać najlepsze rezultaty?

Na początku przyda się audyt SEO. Jak nazwa wskazuje, ma on na celu wskazanie tego, co powinniśmy poprawić, aby osiągnąć cel – optymalizację. Na tym etapie zostaną przeanalizowane takie czynniki jak duplikaty treści, ilość dostępnego contentu, sposób poruszania się użytkownika/spiderów po stronie, metatagi czy linkowanie wewnętrzne.

Nasza strona jest szybka, użytkownicy mogą z niej dowiedzieć się więcej niż z innych źródeł, ale jeszcze mało kto wie o naszym istnieniu. I choć sama dobrze przeprowadzona optymalizacja stron przyniesie nam rezultat, to w dłuższej perspektywie może się okazać niesatysfakcjonująca. Wtedy pojawia się linkbuilding.

SEO specjalista, który wykonuje swoją pracę od lat, będzie pamiętał, aby nasza strona zyskała nie tylko widoczność w wyszukiwarce, ale też na stronach partnerskich. Popularne artykuły sponsorowane są sposobem na pojawienie się w mediach internetowych i pozyskanie wartościowych dla strony www linków. Ponadto, pozycjonowanie stron w Google możemy wesprzeć poprzez wpisy w katalogach, usługę google my business i typowo PR-ową współpracę. W zależności od rodzaju prowadzonej działalności, linki mogą pochodzić z wysoce zróżnicowanych miejsc.

Aby kampania się powiodła musimy polegać na osobach rzetelnych. Dobry freelancer seo przed rozpoczęciem prac wypyta nas o najistotniejsze informacje. Po przeprowadzeniu działań przeprowadzi z nami konsultację, aby w przyszłości nie było niedomówień. Obecnie wiele agencji oferuje usługi dodatkowe np. pomaga w tworzeniu i programowaniu strony internetowej, ułatwiając pozycjonowanie i jej optymalizację – również dla końcowego użytkownika.